Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1.9 JTD - пуши, забива и едва върви

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 1.9 JTD - пуши, забива и едва върви

    Здравейте колеги,

    Утре съм на диагностика, но бих желал да попитам дали някой е изпадал в подобна ситуация.

    Алфа 156, 1.9 JTD, 105 магарета

    Мисля, че има някакво запушване, защото от време на време едва-едва тръгва и набира мега бавно. А отзад - пуши да си ....... майката. Дори гасне, ако не тръгна на високи обороти и полу-съединител, което не е много приятно. Понякога отнема повече време, докато започне да се движи нормално автомобилът. Като цяло, откакто е купена колата, се кара само с "хубаво" (скъпото) гориво или на ОМВ, или на Лукойл. От места, от които никога не е имало проблем. Проблемът преди беше рядкост и не е от местата, откъдето зареждам. Но сега зачести. А тази сутрин трябваха едно 10-15 км (по околовръстното), за да отпуши.

    Утре ще сменя и горивния филтър, понеже не знам след зимната нафта по бензиностанциите какво му е състоянието.

    Пускам темата с цел проучване, може някой да е имал същия проблем и я дюза (към това клоня), я нещо друго.

    Занапред съм планирал и едно водородно прочистване на двигателя (или там както се нарича ). Гледам масово се прави в момента. Ще бъда благодарен и за информация, яко някой е минавал такава процедура - дали има някакъв положителен ефект.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от svetkos_ Покажи съобщение
    Здравейте колеги,

    Утре съм на диагностика, но бих желал да попитам дали някой е изпадал в подобна ситуация.

    Алфа 156, 1.9 JTD, 105 магарета

    Мисля, че има някакво запушване, защото от време на време едва-едва тръгва и набира мега бавно. А отзад - пуши да си ....... майката. Дори гасне, ако не тръгна на високи обороти и полу-съединител, което не е много приятно. Понякога отнема повече време, докато започне да се движи нормално автомобилът. Като цяло, откакто е купена колата, се кара само с "хубаво" (скъпото) гориво или на ОМВ, или на Лукойл. От места, от които никога не е имало проблем. Проблемът преди беше рядкост и не е от местата, откъдето зареждам. Но сега зачести. А тази сутрин трябваха едно 10-15 км (по околовръстното), за да отпуши.

    Утре ще сменя и горивния филтър, понеже не знам след зимната нафта по бензиностанциите какво му е състоянието.

    Пускам темата с цел проучване, може някой да е имал същия проблем и я дюза (към това клоня), я нещо друго.

    Занапред съм планирал и едно водородно прочистване на двигателя (или там както се нарича ). Гледам масово се прави в момента. Ще бъда благодарен и за информация, яко някой е минавал такава процедура - дали има някакъв положителен ефект.
    Не се занимавай с глупасти, ами си смени дебитомера с нов Естествено след потвърждение на проблема с компютърна диагностика.
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #3
      Първо му изключи буксата на дебитомера и виж как е, пък тогава купувай друг. От съсипан дебитомер не ми се включваше турбото и на 3-та скорост не вдигаше повече от 2000 оборота.
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Не се занимавай с глупасти, ами си смени дебитомера с нов Естествено след потвърждение на проблема с компютърна диагностика.

        Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
        Първо му изключи буксата на дебитомера и виж как е, пък тогава купувай друг. От съсипан дебитомер не ми се включваше турбото и на 3-та скорост не вдигаше повече от 2000 оборота.
        Благодаря много и на двама ви. Като стана въпрос за дебитомер, веднага се разрових и точно това смятам да направя - да тествам, ако довечера явлението се появи отново, за да усетя реално дали има разлика. И ако е от него, значи е тръгнал, което пък означава - смяна.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          всички забравяте един датчик - за налягането в смукателния колектор

          Comment


          • #6
            С умрял дебитомер принципно не вдига над 2000 оборота и изобщо не пуши. Проблемът на колегата е някъде другаде и ще си го види на диагностиката
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Затапи си ЕГР а и пробвай, как е колата, ако не можеш сам иди на сервиз, за твоята кола е необходимо само хардуерно затапване. Процедурата е около 20-30 лв.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Според мен също,както е споделил колегата thecleaner е да пробваш първо със затапване на ЕГР-а.Трябва ти само една ламаринка.Моят беше затапен,махнах ламаринката, почистих го и след няколко километра пробег едни пушеци,няма мощност,едва я прибрах в гаража.Сложих ламаринката и всичко е 6.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                  С умрял дебитомер принципно не вдига над 2000 оборота и изобщо не пуши. Проблемът на колегата е някъде другаде и ще си го види на диагностиката
                  Да, бе, не пуши
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #10
                    Има нещо такова,защото моя (на 156цата),когато сдаде багажа само спря да върви и не пушеше.Извадих буксата и тръгна,но пак не пушеше повече от нормалното.Явно зависи какво и колко се е прецакал.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      Има нещо такова,защото моя (на 156цата),когато сдаде багажа само спря да върви и не пушеше.Извадих буксата и тръгна,но пак не пушеше повече от нормалното.Явно зависи какво и колко се е прецакал.
                      Когато дебитомера сдаде багажа, ЕКУ то получава показания за количеството постъпващ въздух, които го лъжат че въздух няма. Съответно то ограничава подаването на гориво. Затова и колата не вдига повече от 2000 оборота и няма как да запуши.
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        Ето ме отново. Малко се позамотах и едва днес закарах колата на сервиз. Според компютъра - ЕГР. Затапили са го. Записана е грешка и с датчика на коляновия вал, та и него сменям.

                        Реално утре би трябвало да усетя как е колата, защото има и други неща, които исках да оправят.

                        Още веднъж - много благодаря на всички, които отделиха от времето си и споделиха от своя опит.
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от svetkos_ Покажи съобщение
                          Ето ме отново. Малко се позамотах и едва днес закарах колата на сервиз. Според компютъра - ЕГР. Затапили са го. Записана е грешка и с датчика на коляновия вал, та и него сменям.

                          Реално утре би трябвало да усетя как е колата, защото има и други неща, които исках да оправят.

                          Още веднъж - много благодаря на всички, които отделиха от времето си и споделиха от своя опит.
                          Е то, ако се сменят датчици при всяка записана грешка...."еба другарко".
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X